dagens svarta outfit.

halsduk - ginatricot , tshirt - ginatricot , kavaj - h&m , jeans - ginatricot , ring - ginatricot , skor - converse

blev en otroligt svart outfit idag, men den guldiga ringen får liva upp det hela. solen lyser och det känns som att det är vår nu, men det är dock bara februari så :/
nu ska jag hoppa på cykeln för att bege mig till markus där vi ska fika och prata lite. sedan blir det väl kanske att vi sätter på en film och och mysa lite till den... ;)  ikväll är det ju bigbrother och det måste vi ju se! hoppas verkligen att den där tjatiga tanten åker ut, jessica eller vad hon nu heter. usch på henne. :o  min favorit är helt klart hanna widerstedt!!! love her. big love. <3 sover hos makkan inatt och sedan blir det skolan. det är sjukt tråkigt att jag och markus inte går i samma skola. alltså jag är ju 97a och han är 95a så han går ju på gymnasiet. men jaja, jag har överlevt än så länge.
xoxo julia
uppdaterar ev. ikväll

Kommentarer
Postat av: Vi

Här kommentar från en bra mode blogg!

Jo Julia, du kommenterade på våran blogg, och sa att om man ska göra outfitsen så ska man göra dem själv och säga vart sakerna kommer ifrån, + att hälst skulle man ha bilder på sig själv också när man bär en outfit.

TACK SÄGER JAG BARA, FÖR ATT DU TYCKER VÅRA OUTFITAR KOMMER FRÅN GOOGLE, HAAHAHHA VI HAR ETT PROGRAM DÄR VI GÖR VÅRA OUTFITS SJÄÄÄÄLVA.
Och vi har inte skrivit märkena på kläderna för vi tyckte inte det var det nödvändigaste..men det kan vi göra i fortsättningen!
Och outfits på oss själv och lägga ut på bloggen får vi se i framtiden...!

SÅ DET SÅ, om du säger att VI SKA GÖRA SI OCH SÅ PÅ VÅRAN BLOGG FÅR DU VÄL FÖR ... OCKSÅ GÖR DET PÅ DIN!!!!!!!!!!!

2013-01-07 @ 12:44:01
URL: http://nattstad.se/MODEE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0