test

Det mest pinsamma tjejtest,
vågar du inte svara så är du en fegis!
Ditt utseende:
Hårfärg? - mörkmörk brunt :D
Skostorlek? - 37-38
Ålder? - 14
Kärlek:
Har du kille just nu? - nej ..
Gillar du någon? - mm
Vem? ..
Tillåter du din kille röra vid dig? - ehh ja
Överallt?  - japp
Har du haft sex? -  HAHAHAH :) mm.ja
Hur många har du haft sex med? - ..
Smak & stil:,
Vad har du på dig? - kläder?..
Hur ser dina trosor ut? - Gröna förffan
Har du bytt stil någon gång? - ja
Vem är din förebild? - ?
Bad days:
Har du varit full? - ja
Har du rökt? - ja
Har du snusat? - nej fyfan
har du gjort något olagligt? - hahha. nejdå  :)
Har du slagit någon ner till marken? - vetefan
Yes/No:
Är du allergisk mot något? - töntar
Har du en bästis? - ja
Är du vegetarian? - nej
Är du olydig? - hhihi
Har du vart med om ett stort gräl?-  varje dag
Antingen elr:
mjölk / saft? - inget saft typ
ibumetin / alvedon? - inget.
katt / hund? - HUND
cykla / gå? - vet inte
öl / vin? -  båda :D
Det mest pinsamma tjejtest,
vågar du inte svara så är du en fegis!

Ditt utseende:
Hårfärg? - ljusbrunt typ :)
Skostorlek? - 36 & 37
Ålder? - fjoooorton

Kärlek:
Har du kille just nu? - ja det har jag!
Gillar du någon? - ja det gör jag!
Vem? Min pojkvän!
Tillåter du din kille röra vid dig? - ja vad är det annars för mening med att vara tillsammans?
Överallt?  - asså.... ja ;o
Har du haft sex? - jajemen
Hur många har du haft sex med? - min pojkvän...

Smak & stil:
Vad har du på dig? - inlägget under!
Hur ser dina trosor ut? - vita spets
Har du bytt stil någon gång? - ja jag var typ fjortis när jag var elva, haha men trodde man var cool.. 8')
Vem är din förebild? - vet inte riktigt... min syster kanske!

Bad days:
Har du varit full? - oja
Har du rökt? - ja
Har du snusat? - nej
har du gjort något olagligt? - haha jo det har jag.... :'D
Har du slagit någon ner till marken? - nej inte vad jag kan minnas ;)

Yes/No:
Är du allergisk mot något? - nötter
Har du en bästis? - ja
Är du vegetarian? - nej skulle aldrig klara det, jag älskar fläskfilé och oxfilé och allt sånt gott!
Är du olydig? - kan diskuteras
Har du vart med om ett stort gräl?- ja med min förra kille.

Antingen elr:
mjölk / saft? - saft <33333
ibumetin / alvedon? - alvedon.
katt / hund? - hundisar
cykla / gå? - cykla är tråkigare än att gå, men jag cyklar när jag är hos pappa och går när jag är hos mamma så det får bli båda.
öl / vin? - vin då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0