shopping idag igen..

gick upp vid tio, åt frukost och fixade i ordning mig. idag ska jag vara ensam hela dagen, mamma och lillebror har åkt hela vägen till ullared för shopping, och de ska vara där både idag&imorgon, så jag ska åka till pappa ikväll. men jag tänkte spendera dagen i stan, helt ensam! :)
fick nämligen 2000 kronor av pappa igår, så jag kan spendera 4000 idag, eftersom jag hade 2000 till på kontot! :)
Linne - Faith
ska hämta ut några paket också, detta linne från modekungen&skjortan från ginatricot, + ett par ljusrosa converse.
inne på ginatricot tänkte jag köpa:

det var det jag hittade iaf. sen ska jag få tag i ett par gråa mjukisbyxor, en röd lång jacka (finns på jc det vet jag), en klänning till julfesten i skolan, ett par skor & så ska jag få tag i nåt fint till simon!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0