kuratorn och pojkvännen <333

Efter lunchen skulle vi ha Engelska men jag var hos kuratorn så jag var inte där på hela lektionen. Jag får inte berätta exakt vad vi gör hos kuratorn, men jag är där för en hel del saker som jag kanske kan berätta någon annan gång... Vi åt glass, pratade och spelade memory idag iallafall. Alltid lika roligt och det känns så skönt att jag och han kommer bra överens och att det känns bra att gå dit och träffa han.

Efter skolan tog jag bussen till min pojkvän. Han har en stuga på sin tomt och det är liksom hans "rum" eller lilla hus. Han har både dusch, toalett, ett litet kylskåp, ett bord och två stolar, en dubbelsäng♥ och en tv. Så ja, ett hus då. Vi är inne i deras riktiga hus också för vi brukar äta med hans familj men det blir ju inte varje måltid då de inte alltid är hemma och ibland så vill vi vara själva.

-Vi kollade på tv, och bara myste.. ;)

Nu ska jag bestämma vad jag ska ha på mig för kläder imorgon i skolan och så syns vi då! :)
slutar 13.00 imorgon men kanske åker till pojkisvännisen eller så kommer han till mig, vi har en del saker som behöver redas ut, så att säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0