frågor&svar

har ju fått lite fans nu när jag startat blogg & jag fick endel vänförfrågningar på facebook som jag accepterade. dessa tjejer beundrar mig oerhört mycket, och dom skickade lite frågor i meddelande på facebook som dom ville att jag skulle svara på i bloggen. såklart jag gör det, allt för mina läsare! ♥

favoritdjur? - sköldpadda ♥
vad gör du när du inte bloggar? - jag handlar, typ shoppar och sånt. sen måste man ju träffa pojkvännen och mina underbara vänner. jag kan också ta tid på mig att plugga ,jo sant.
vem är din idol? - min storasyster!
favoritfärg? - rosa
favoritaffär? - ginatricot
vem föredrar du eric saade/justin bieber? - justin bieber
vad använder du för smink? - allt som finns typ! haha nej men foundation,mascara,kajal, ögonskugga osvosv
vad använder du för att redigera bilder? - photoshop ?
kan du lägga in en video när du sjunger? - hahaa nej!
cola/fanta? - coooola!
donken/burgerking? - föredrar inte tjockismat men donken har godare cheeseburgare
vad brukar du & din kille göra ? - asså vad brukar man göra? ..
hur länge har ni varit tillsammans? - ett halvår
några filmer du rekommenderar? - 17 again, Never Say Never, The Human Centiped, PS I love You, Titanic, The Grudge, Paranormal Activity, Dear John, Frozen, Hip Hip Hora, Fucking Åmål, Remember Me, Linas kvällsbok
hund/katt? - hund
sommar/vinter? - SOMMAAAR
sola/bada? - sola wtf

detta e knappt hälften av alla frågor, men jag svarar på resten senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0