dagens kläder! #3

Jacka @ Jofama By Kenza . Skjorta @ H&M . Jeans @ Ginatricot .
Skor @ Converse . Väska @ Lindex .  Armband @ Lindex .
Parfym @ Lola" Mark Jacobs . Läppstifs @ Rouge Coco Shine" Chanel .
Jag skulle nog ha valt en helt annan outfit idag men jag kunde inte låta bli att ta på mig dessa snygga kläderna. Skinnjackan är ju ganska så varm men vinterjackan hade kanske vart ett bättre alternativ när man var tvungen att cykla till skolan idag. Är hemma hos pappa så cykelavstånd istället för gångavstång som hos mamma. Converse, ja kanske inte så smart med tanke på att det typ var minusgrader imorse, fy. Men det fick bli mina helt svara idag för de kändes snyggare. Sedan flöt allt bara på, tog mina bekväma jeans från gina och en rosa söt skjorta. Till det, ett svart armband och ett fräscht läppstift från Chanel. Ja det ska ju vara lyxigt. Min älskade parfym var såklart runt om mig hela dagen. Den har stått i mitt skåp så jag kan ta på efter varje lektion, smart va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0