bjuder på en lista såhär i de jobbiga tiderna..

START
vad tycker du om kärlek? Det är ju bara för bra!
när kramade du någon sist? Idag på träningen
kramade du någon speciell person? Madde
har du svårt för att bli kär? Definiera ordet kär...
när fick du senast en komplimang? För bara någon minut sen faktiskt (y)
har du hånglat med någon av samma kön? nej
finaste komplimangen du fått? haha det blir svårt ;P
HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös? nej inte vad jag vet
hånglat med fler än 50 pers? Nix
gjort något riktigt dumt? Ja...
gjort något du verkligen ångrar? Ja
åkt ambulans? nej
gjort något olagligt? ja
blivit polisanmäld ? Nej
blivit stoppad av polisen? nej
varit på polisförhör? nej
slagit ner någon? nej
skämts över dig själv? ja
tagit droger? nej verkligen inte!
gråtit inför någon du tycker om? Ja
misshandlat någon? Nej
umgåts med folk som sysslat med droger? nej
SENASTE PERSONEN SOM
sov i din säng? tror det var jag faktiskt
såg dig gråta? vet inte
fick dig att gråta? -
du gick på bio med? Familjen
du saknade? M
sa att den älskade dig? Mamma
DU
Vart bor du? Ängelholm
Bor tillsammans med? - Mamma, pappa och syster
Husdjur? - Två hundar
När är du född? - 20 september
Duschat idag? - Ja
Pussat någon idag? - nej
Vad har du ätit? - Frukost, lunch, middag
DANGENS...
Dagens klädsel - allt möjligt
Dagens bästa - Jag begär inte att du ska falla för mig... men du kan väll i alla fall snubbla lite"
Dagens sämsta - hahahaha...
Dagens låt - Read all about it - Professor Green
Dagens måste - Plugga, redigera bilder till skolarbete + städa
Dagens vill ha - JULLOV!!
Dagens miss - Skolidrottens kläder + sträckte "rump" muskeln(hur man nu lyckas)
HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
Saknat någon? - ja!!
Ångrat något? - ja
Gråtit? - ja
Skrattat? - ja, varje dag
Kännt dig lycklig? - Aa då
9 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Jag tror inte jag ens vet allt om mig själv...
vem är den roligaste av dina vänner? - Stora gympakompisarna ;)
vem är snyggast av dina vänner? - Alla har sin fina sida <3
vem är den du helst har filmkväll/tjejkväll med? - gympatjejerna som måste bliav snart!!
vem står dig närmast? - Lina
vem har du känt allra längst och fortfarande är kompis med? - Lina
vad skulle du göra om någon av dina vänner dog? - Finns inte i min värld att något sånt inträffar!
KÄRLEK
Är du kär just nu? än en gång definiera ordet kär!
Har du ett förhållande? - Nej
Har du kysst någon idag? - nej
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - nej
Är du romantisk? - nja,det får man kanske säga
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande
Vem sov du senast bredvid ? - Anna, haha
START
vad tycker du om kärlek? Antingen älskar man det, eller så hatar man det.
när kramade du någon sist? Nyss
kramade du någon speciell person? Simonbaby
har du svårt för att bli kär? Vet inte för nu är jag bara kär i simon.
när fick du senast en komplimang? Får det av simon hela tiden.
har du hånglat med någon av samma kön? Mycket möjligt att det har hänt på en fest men annars nej
finaste komplimangen du fått? Alla komplimanger är ju fina? :')
HAR DU NÅGONSIN
däckat? Ja....
hånglat med fler än 50 pers? Nej
gjort något riktigt dumt? Ja..
gjort något du verkligen ångrar? Oja
åkt ambulans? Nej
gjort något olagligt? Haha ja ;)
blivit polisanmäld ? Nepppp
blivit stoppad av polisen? Ja för att jag skjutsade på cykel men ingenting hände ju så...
varit på polisförhör? Nej
slagit ner någon? Nej
skämts över dig själv? Många gånger!
tagit droger? Nej !!
gråtit inför någon du tycker om? Ja
misshandlat någon? Nej
umgåts med folk som sysslat/sysslar med droger? Japp
SENASTE PERSONEN SOM
sov i din säng? Om inte jag räknas så är det Simon
såg dig gråta? Simon...
fick dig att gråta? -
du gick på bio med? Lina
du saknade? Simon ♥
sa att den älskade dig? Simon
DU
Vart bor du? Västra Götaland
Bor tillsammans med? - Just nu är det simon men annars, skilda föräldrar
Husdjur? - Katten Surre som aldrig är hemma!
När är du född? - 13 Januari
Duschat idag? - Jajemensan
Pussat någon idag? - Ja det har jag absolut
Vad har du ätit? - För mycket onyttigt i mitt liv iallafall.
DANGENS...
Dagens klädsel - Jeans, stickad tröja, dr martens, jofama by kenza jacka och svart halsduk
Dagens bästa - Simon är bäst
Dagens sämsta - lång historia....
Dagens låt - One more time - Chris Medina
Dagens måste - Sova först och främst, hinner inte så mycket mer idag...
Dagens vill ha - Som vanligt...
Dagens miss - "Glömde" idrottskläder....
HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
Saknat någon? - Ja!!!
Ångrat något? - Ja
Gråtit? - Väldigt mycket
Skrattat? - Det också
Kännt dig lycklig? - Ja det har jag.
9 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Simon vet MEST om mig men jag vet inte ens allt om mig själv...
vem är den roligaste av dina vänner? - Lina och Simon ♥
vem är snyggast av dina vänner? - Alla är supersnygga !
vem är den du helst har filmkväll/tjejkväll med? - Lina och de andra klasskompisarna!
vem står dig närmast? - Lina och Simon Simon Simon Simon, ♥♥♥♥
vem har du känt allra längst och fortfarande är kompis med? - Lina ♥
vad skulle du göra om någon av dina vänner dog? - Det händer inte!
KÄRLEK
Är du kär just nu? Gissa
Har du ett förhållande? - Nej det är bara som det låter...
Har du kysst någon idag? - Åhja
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - Åhja
Är du romantisk? - Hihi fråga Simon!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Helt klart förhållande
Vem sov du senast bredvid ? - Kan det vart Simon tro?

Lite om mig och mitt liv, har dock valt att inte svara på en del frågor men de flesta är ärliga och raka svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0